torsdag 24. januar 2013

Ein liten "teaser"

Jadaaa, då var me allerede i 2013. Og eg har ikkje klart å skreve eit einaste innlegg siden november. Shame on me... Eller, kva skal ein egentlig priotera? Eg begynte i jobb igjen som daglig leder, i høst etter å ha vert i mammaperm, eg har gått på kveldsskole og eg har jobba på for at me sko komma oss inn i nytt hus før året var omme. Det vil sei at eg har kje hatt meir energi eller hatt tid til å visa korleis me har fått det. Men det kjem. Det er fleire grunnar til at eg ikkje har lagt ut nokon bilder. 
Forklarer siden.

Men anyway, her har eg ein liten "teaser" til dokke.
Inni her hadde eg planlagt ein benk. Denne "hukken" hadde handy-mannen min laget til.
Han laget platene som stoffet skulle være festet til på nøyaktige mål i osb.
Dette skulle bli ein benk i gangen der ein kan sitte å ta på sko, i tillegg til at det skulle være oppbevaring av luer/skjerf i setet. Og så var tanken at det skulle væra eit blikkfang, noko som ikkje "alle" andre har.
Detta blei min store "do-it-yourself" ting i huset.


Her har min kjære pappa tegnet opp eit rute mønster som har nøyaktig lik cm mellom seg. ( best å setta ein pappa på saken da alt måtte vera 100% rett). Me endte med å lage 30 små hull der knappene skulle gjennom osb`n.


Skumgummi på ca3cm kjøpt hos galleri møbelstoff. Malingspannene er kun for å gi tyngde.


Skummgummien som me brukte på sitte delen var på ca5cm. Vatt blei brukt oppå skumgummien, stiftet det fast til osb`n.


Viktig å få fine ender.


Knappene fikk eg Gunn på galleri møbelstoff på Norheim til å lage for meg slik at dei blei nett samme farge som resten av stoffet. Eg kjøpte også ein sterk tråd sjå ho. Gunn kom med mange gode tips og råd, ho skjærte til og med skumgummien til på mål.


30 knapper blei trukket gjennom alle hullene. Eg stod på eine sida og presset knappene inn i den dybden eg ville ha dei, mens mannen min på andre sida stiftet tråden fast ( hamret siftene godt ned i osben etter på).


Her har eg fått i 3 av 30 knapper. Viktig å følge med at alt blir loddrett og vannrett, om ein stikker nåla med knappen skeift inni vil det bli synlig, så vær nøyaktig.


Her er det ferdige resultatet. Sitte delen skal få seg ei hengsle sånn at me lett kan oppbevare luer osv i den. Blei veldig fornøyd med resultatet. Mitt første DIY i år. Satser på at det blir fleire

Stoffet er kjøpt sjå Åhléns, og det måtte skøytes i endane siden det kun var 140cm bredt. Men med ei mor som har sydd siden ho var 8år så gikk det som ein drøm. Takk mamma!!!





Håper du likte årets første innlegg, så kan eg faktisk love deg at det blir mykje spennande bloggeinnlegg om det nya huset. Vel å merke eit unikt funkis hus!!!! (skryte, skryte) 

Klem frå
post signature


9 kommentarer:

  1. Det er lov å skryte hihi men det er måten ein skryter på som har noko å sei og din er ein positiv skryting:))
    Dette blir så spennende å sjå,gleder meg til å sjå for det virker som dere har så mange spennende og unike løysingar!!

    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Du Lilian, du Lilian du e nå så positive å kjekke atte!!! Takk, ja eg følte for å skryta litt, godt det ikkje kom feil ut då. Glede meg til å dela med dokke huset me har holdt så lenge på med. Nå senke eg skuldrene og nyte det nya huset.
      God søndag til deg.

      Slett
  2. Så fint! glede meg masse t bilder :-) flinke du e -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Rita:) bildene kjeme dei, håper eg ikkje skuffer da.... God søndagskveld til deg

      Slett
  3. Svar
    1. TAkk Susanne:) blei ganske så nøgde sjølv, tihii. Ha ein fortreffelig søndagskveld. Klemmen

      Slett
  4. Kjekt at du er tilbake, blir spennande å sjå huset :)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)