torsdag 2. januar 2014

DIY lampe:


Mitt siste DIY prosjekt er denne lampa.

Eg har brukt:
- 5 E27 lamper fra Muuto
- 1 stålrøyr frå eit sprinkelanlegg
- 1 handyman ( snekker Egil Kvalevaag)
- 1 x-eletriker ( kompis Arnstein )





Eg synest det er ekstra stas å ha ting som ingen andre har, og denne har eg "designa" sjøl siden eg aldri før har sett den nokon plass. 
Klarte til og med å lure søstera mi til å tro eg hadde kjøpt den på InDesign, og ho trudde eg hadde betalt 5000kr så da seier eg meg godt fornøgd med dette prosjektet. ( men har også fått kommentarar på at det ser ut som dei lampene grisene har i bingen sin.... haha )



Fin fin torsdagskveld til deg.

post signature

8 kommentarer:

  1. Her var det koselig:-) Bli med på en spennende konkurranse hos meg:-)

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig lampe! Denne falt jeg for :-) Ønsker deg et godt nytt år og ei god helg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica:) kjekt du likte mitt DIY prosjekt! Fin fin kveld til deg

      Slett
  3. Så utruleg fint de har det! Eg har leita lenge etter ein sofa som liknar på den de har, med modular som står rygg mot rygg. Er heile sofaen noa frå kommodo.dk? Korleis er komforten? Er den deilig å synke nedi, sjølv med så lav rygg? Er den praktisk med tanke på små barn som gjerne griser litt?/lett å vaske av utan å lage merker? Kva farge har du?
    Takk for inspirerande blogg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Eli-Anne. Kjekt eg kan inspirera:)) jepp heile sofaen er frå Kommodo.dk ein kjøper så mange og dei modulane ein sjølv ønsker, Både eg som kun er 163cm og min mann som er 189cm synest sofaen er god å sitte i sjølv med lav rygg. Men det er ikkje akkurat ein sofa ein synk ned i, hos oss fungerer den som "fin" sofaen, me har kjellerstue der me har ein ikea sofa me ikkje er så redde for. Oppe i "fin" stuå er det ikkje lov til å ha med mat og drikke for ungane da sofaen er vesentlig dyrare enn ein ikea sofa, sjølv om eg har fått gulp og anna og det har gått veldig bra å vaske av. Eg har den i farge 620/lys grå.

      Slett
    2. Takk for utfyllande svar:)

      Slett
  4. Svar
    1. tusen hjartleg takk Therese:) fin fin søndagskveld til deg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)